25 mei Glenwoods Springs

25 mei 2018 - Glenwood Springs, Colorado, Verenigde Staten

Hi luitjes daar ben ik weer maar helaas zonder leuk nieuws. Vanmorgen toen ik opstond kreeg ik de diarree (geen lekker praatje) maar ik heb het heel erg extreem. Toen ben ik op internet gaan kijken en zag dat diarree niet bij hoogteziekten hoort. Aangezien ik behoorlijk ben afgedwaald kon ik me ook niet meer voorstellen dat hoogteziekte het probleem zou zijn. Dus ben ik vanmorgen toch maar naar een dokter gegaan. Ze hebben hier geen walking clinic (waar iedereen naar binnen kan lopen) maar een huisartsen praktijk waar ik een afspraak moest maken. Ik was er om kwart voor 10 en om 11.40 werd er een plaatsje voor me vrij gemaakt. Toen ik daar kwam om 11.40 werd ik meteen geholpen (iets wat ik in nederland nooit meer mee maak) en kreeg een hele check. Ik werd gewogen, bloeddruk werd opgemeten, mijn keel, hart, longen en buik werden nagekeken en de dokter kwam tot de conclusie dat ik een virus onder de leden heb. Tegen een virus valt helaas niet veel te doen behalve uitzieken maar dit komt nu erg slecht uit natuurlijk. Ik heb wel pilletjes tegen de diarree gekregen maar die helpen helaas niet en pilletjes tegen de misselijkheid en deze helpen erg goed. Ik kan eindelijk weer een beetje eten alleen houdt mijn lichaam het voedsel niet vast dus uiteindelijk komt het er toch weer uit. (sorry voor deze smerige praat). Ik hoop dat het morgen beter gaat zo niet dan heb ik echt een probleem want in het hotel blijven is geen optie want het is namelijk memorial weekend, een van de drukste weekenden van het jaar dat de amerikanen erop uit gaan. En vroeg inchecken in het andere hotel zal ook om die reden moeilijk gaan. Ik hoop echt dat mijn lichaam gedurende nacht hersteld anders weet ik het even niet. Het virus kan ik overal opgelopen hebben een vieze deurknop maar het zou ook kunnen dat ik het via eten binnen heb gekregen dus dat degenen die het eten bereide het virus onder de leden had. Ik heb geen idee het is raden maar ik zit er maar mooi mee. En uiteraard diep teleurgesteld want de omgeving is hier adembenemend en ik kan er niet van genieten.

Wordt weer vervolgd.

1. Karel:
    26 mei 2018
    Monique wat een lelijke tegenvaller. Ik hoop voor je, dat het snel over is.
  2. Inka Cavaliere:
    Gewoon uitzieken. Sterkte.😘
  3. Jan Korte:
    26 mei 2018
    Dit is niet wat je voor ogen had, dit is niet leuk wat je momenteel overkomt hopelijk gaat het gauw weer de goed kant op, heel veel sterkte en beterschap en hopelijk weer gauw op de been, groetjes
  4. Jan Korte:
    26 mei 2018
    Monique het belangrijkste is veel drinken en hopelijk gauw opknappen, groetjes
  5. Jan Korte:
    26 mei 2018
    Monique je moet veel drinken en hopelijk knap je gauw op, groetjes
  6. Liesbeth en Johan:
    26 mei 2018
    wij wensen je beterschap en sterkte en de groetjes weer van Liesbeth en mij!
  7. Debby:
    Wat een pech Mon. Ik hoop dat je snel opknapt. Veel Cola drinken ..😙😙
  8. Ilona:
    26 mei 2018
    Goed dat je naar een huisarts bent gegaan Monique!
    Hoop dat je snel opknapt. Xx
  9. Monique:
    27 mei 2018
    Bedankt voor jullie lieve reacties.