09 okt wilmington

9 oktober 2019 - Wilmington, North Carolina, Verenigde Staten

Vandaag waren wij om 9 uur vertrokken om op tijd in Wilmington, north carolina aan te komen. De autorit duurde 4 uur en onderweg hadden wij even een korte tussenstop in Myrtle Beach. Ik had Wilmington geboekt omdat ik hier nog nooit geweest was en ik had er veel goede verhalen over gelezen. Wilmington zou een gezellige stad zijn met een mooie riverwalk aan de rivier de Cape Fear. Toen wij hier aankwamen zagen we dat half Wilmington in de steigers stond. Er wordt hier heel veel gebouwd en opgeknapt maar daar hebben wij nu niks aan. De gezellige riverwalk zag er ook heel erg mooi en leuk uit maar was kleiner dan de reisgidsen vermelden. De mooie historic downtown zoals men het noemt was slechts één straatje. Aan de riverwalk waren een paar leuke restaurants die alleen maar vis serveerde en wij zijn niet zo van die vis eters. Dus hadden wij besloten om naar de Applebee's te gaan waar wij tot nu toe tevreden over zijn. Toen wij de maaltijd bestelde (ik bestelde een heerlijke tortilla met biefstuk) was mijn vlees koud. Ik heb hier wat van gezegd en toen haalde ze mijn eten weg. Ongeveer 5 minuten later kreeg ik mijn eten weer terug maar dan opgewarmd in de magnetron. Het was niet te eten de tortilla leek net papier en heb hier een klacht over ingediend. Ik voelde mij best wel in de maling genomen want mijn ervaring is dat ze nieuw eten voor je klaarmaken en niet opwarmen in de magnetron. Maar vanwege personeel tekort dachten ze het zo opgelost te hebben maar daar nam ik geen genoegen mee. Mijn ouders waren al klaar met hun eten en ik moest eigenlijk opnieuw bestellen wat ik niet heb gedaan. Ik heb besloten vanavond niet bij de Applebee's te eten en dit keer over te slaan. Voor mij geen opgewarmd eten en een flinke teleurstelling. Helaas heb ik niet heel veel te melden maar Wilmington vinden wij niet de moeite waard en wij waren hier snel uitgekeken. Lang leven de reisgidsen die je vaak verkeerde informatie doorgeven. Ik weet niet wie de reisgidsen schrijven maar volgens mijn schrijven ze soms te positief om mensen te trekken naar bepaalde steden. In ieder geval weer een ervaring rijker en ik kan het advies geven om Wilmington niet te bezoeken. Erg jammer allemaal. Morgen vertrekken wij naar Richmond ik hoop dat deze stad stukken leuker is. Wordt weer vervolgd.

1. Keep Smiling:
    Jammer niet gegeten dus!
  2. Debby:
    10 oktober 2019
    Inderdaad weer ee ervaring rijker.
    Jammer. Morgen naar een leukere dag.
  3. Johan:
    10 oktober 2019
    Hier ziet Elvis er nog slank uit ha ha en veel plezier weer de komende dagen en weer de groetjes van ons!