USA 2019

20 september 2019 - Purmerend, Nederland

Vandaag was een drukke dag, ondanks ik erg naar de reis uitkijk kijk ik altijd tegen het inpakken van mijn koffer op. Teveel rompslomp maar als ik straks weer in New York ben aangekomen ben ik deze dag weer vergeten. Morgen vroeg op, onze vlucht vertrekt om 13.20 en ik moet 3 uur van te voren aanwezig zijn op Schiphol. Dit keer ga ik met mijn ouders op vakantie, ik zal de komende 3 weken hun reisleidster zijn. Mijn ouders durven niet meer alleen te reizen richting de USA helaas teveel meegemaakt met ziektes en ziekenhuizen waardoor ze angstig zijn geworden. Maar we zullen een prachtige vakantie hebben want ik heb alles uitgestippeld. Zoals gezegd begint onze reis in New York waar wij 5 nachten zullen verblijven. Ik heb een hotel in Greenwich Village geboekt de leukste wijk van New York, geen massa toerisme maar lekker tussen de locals. Tot morgen.

1. Danny:
    20 september 2019
    Veel plezier allemaal! 👌🏽
  2. Ilona:
    21 september 2019
    Superleuk dat je weer verslag doet Monique!
    Wens jou en je ouders een geweldige en onvergetelijke reis!
    En jou kennende heb je de reis weer top voorbereid, dus dat komt goed.
    Xx
  3. Keep Smiling:
    21 september 2019
    Monique op naar de ontspanning en genieten.
  4. Inka Cavaliere:
    Veel plezier😘
  5. Johan:
    21 september 2019
    Nou jullie zullen er wel zijn als je dit leest veel plezier gewenst door ons!
  6. Johan:
    21 september 2019
    Dank je Monique voor de verjaardagswens van Liesbeth en ook die 2 oudjes bedankt voor hun kaart!
  7. Linda:
    21 september 2019
    Geweldig monique om dit met je ouder te kunnen en mogen doen
    . Echt super..Geniet er van💋
  8. Monique:
    22 september 2019
    Bedankt voor jullie leuke reacties, ik was even vergeten dat alle e mail adressen nog gekoppeld zijn. Laat mij weten als jullie de informatie niet meer wil ontvangen dan zal ik deze verwijderen?
  9. Debby:
    22 september 2019
    Beetje laat maar geniet van je vacantie met je ouders en zo leuk dat je weer een reisverslag maakt.