09 juni Twin Falls / Idaho

9 juni 2018 - Park City, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen ben ik vertrokken vanuit Park City richting Twin Falls in de staat Idaho. Ook deze rit duurde 4 uur en ik kwam hier rond 1 uur aan. Helaas was mijn kamer nog niet klaar (normaal is de incheck tijd 3 uur) maar ik heb altijd het geluk dat ik meteen kan inchecken. Maar zoals ik al eerder heb geschreven de weekenden zijn altijd volgeboekt want de Amerikanen gaan ALTIJD erop uit in de weekenden. Dit is heel wat anders dan altijd op je balkon zitten en het halve jaar tegen het dak van je caravan op te kijken.

Ik heb Twin Falls ook als tussenstop geboekt en hier kun je wat watervallen bezichtigen. In het stadje zelf valt niet heel veel te beleven maar de omgeving (canyons en watervallen) zijn weer bijzonder mooi. Vandaag ben ik naar Shoshone Falls geweest. Dit zijn prachtige watervallen met een mooi park erom heen waar de Amerikanen vandaag lekker allemaal aan het picknicken waren. De manier van leven staat mij erg aan want ze hebben hier in de USA ook genoeg parken en picknick gelegenheden aangelegd dus er zijn genoeg outdoor activiteiten. Nadat ik Shoshone Park had bezocht liep ik naar mijn auto toe. Maar het was behoorlijk druk dus in ene schreeuwt er een Amerikaan Miss Kentucky are you leaving? (mijn kenteken plaat komt uit Kentucky) en ik zei yes miss Kentucky is leaving en toen vroeg hij of hij op mijn parkeerplek mocht staan. Uiteraard mocht dit en hij was blij dat hij een plek had gevonden en was me zo dankbaar en gaf me een hand.

Daarna ben ik naar een van mijn favoriete restaurants geweest de Outback Steak restaurant en heb heerlijk gegeten. Omdat ik hier een halve dag ben heb ik niet heel veel te melden.

Morgen vertrek ik naar Idaho Falls met een tussenstop in de Craters of the Moon.

Wordt uiteraard weer vervolgd.

1. Jan Korte:
    10 juni 2018
    Hoi Monique een kort reisverslag met weer mooie foto's op je volgende bestemming, groetjes
  2. Johan:
    10 juni 2018
    Hoi Monique mooie foto's weer en hier in Nederland hebben we ook steeds meer picknick plekken hoor ha ha en als je in Turkije zou kijken daar stikt het er van maar helaas gaan wij er door die andere gek als daar in Amerika niet meer heen voorlopig!groetjes weer van ons.
  3. Johan:
    10 juni 2018
    hee Monique ik zie dat er censuur op deze site is klopt dat? groetjes weer van ons.
  4. Johan:
    10 juni 2018
    was een foutje hoor ha ha groetjes